Hart voor Moldavië WIJNACTIE 22/23

De opbrengst van onze op dit moment lopende wijnactie voor 2022-23 is bestemd voor de stichting Hart voonr Moldavië.

Hart voor Moldavië staat voor het bieden van een waardevolle toekomst. Wij willen de kinderen en ouderen in Moldavië de mogelijkheid bieden zich te kunnen ontwikkelen in een veilige en vertrouwde leefomgeving.

Wij van stichting Hart voor Moldavië willen voor kansarme kinderen het verschil maken. We willen de kinderen uit zwakke gezinnen uitdagen zich te ontwikkelen om hen op die manier een betere kans te geven in de maatschappij. De Stichting Hart voor Moldavië werkt al 20 jaar samen met lokale organisaties in projecten voor kinderen in Naschoolse opvang, Pleegzorg en Kinderdag.  Sam Zwagerman uit Andijk en zijn vrouw Rodica helpen al sinds 1996 vooral kinderen in Moldavië.

Moldavië is gelegen tussen Roemenië en Oekraïne, een voormalige Sovjet staat en zelfstandig sinds 1991. Een land van 4 miljoen inwoners met het laagste gemiddelde inkomen in Europa. En nu nog    daar bovenop de oorlog in het buurland.

Voor meer info : zie de website  hartvoormoldavie.nl

Deel deze post